If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И аз има същия проблем само че още от както я зех мойта... т.е от 6 месеца. Не пречи кои знае колко но си прави впечатление че бавничко се отварят. А дано някои да помогне с коментари от кво мое да е тоя проблем
147 2.0 Selespeed51%Sofia Driving Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving 156 2.4 JTD - ex
Да споделя и моето виждане по отношение на задните стъкла проблема си е конструктивен недостатък и стъклата се скапват от стоене. Задните механизми на стъклата са същите като на старата ми жигула само дето са турили едно моторче което да ги движи и са си спестили защитен найлон (да го наречем), които да предпазва водата която се стича между уплътнението и стъклото, и влиза във врата. Та същата тази вода по някакъв начин се стича по стъклото и по въжетата и влиза във редуктора и в моторчето.
Моето задното не работеше и се наложи да го разглобя - редуктора беше пълен с страхотна каша от вода грес и ръжда, а от моторчето изтече ръждива вода и беше доста клеясало, да не ви обеснявам какви са последствията. Всичко успях да раздвижа и почистя, но последствията върхо моторчето бяха непоправими въртеше се, но може би имаше и нещо игоряло по него защото нямаше мощност. Сглобих всичко - стъклото се движеше надолу много бързо, а нагоре трябваше да му се помага , явно и водачите се нуждаят от някаква намеса
Та решението на проблема когата ктъклата все още се движат е разглобяване почистване и поставяне на найлон който да предотврати влизането на вода.
имах фиат уно с ел джамуи.когато станеше студено греста в измислените механизми ставаше гадна и ставаше трудно вдигането на стъклата.ама незнам алфа какъви механизми използват,щото на фиата беше една паянтова траба и вътре с някакъв винт и той правеше големия проблем...
Comment